برنامه سالانه و تقویم اجرایی

طرحها و پروژه های آموزشی سالانه آموزشگاه ها و مدارس

برنامه سالانه و تقویم اجرایی

طرحها و پروژه های آموزشی سالانه آموزشگاه ها و مدارس

برنامه ریزی امری مهم و ضروری در هر سازمانی است که این برنامه ها در آموزش و پرورش بصورت جزیی و اجرایی و زمانبندی شده در قالب برنامه سالانه و تقویم اجرایی قابل ارائه است.

برنامه ریزی واحد آموزشی گرچه به امکانات انسانی و مادی مجموعه بستگی دارد اما اساس آن را نگرش مدیریتی تشکیل می دهد که این نگرش در دبستان حافظ همواره بر پایه اصل کرامت انسانی استوار است و سعی در اداره مدرسه به صورت مشورتی و احترام به عقاید تمامی کارکنان، دانش آموزان و اولیای آنها در راستای قوانین دین مبین اسلام و اهداف کلی آموزش و پرورش دارد.

  • ۰
  • ۰


راهنمای سامانه ی تدبیر برای مناطق و ارزیابان👇👇👇👇
با توجه به انجام مرحله اول برنامه تدبیر توسط مدارس و لزوم بررسی و بازنگری و ارائه بازخورد مناطق آموزش وپرورش در خصوص خودارزیابی اولیه و برنامه سالانه ی مدارس ، انجام مراحل ذیل توسط معاونت محترم آموزش ابتدایی منطقه ضروری است .

1- معرفی افراد واجد شرایط ( کارشناسان آموزشی تحت الامر ، استفاده از ظرفیت گروه هم اندیش مدیران و سایر همکاران توانمند و آگاه به دوره ابتدایی با تشخیص و مسئولیت معاونت محترم  آموزش ابتدایی مناطق ) به واحد فناوری مناطق جهت دریافت نام کاربری و رمز سامانه همگام

نکته : مسئولین واحد فناوری توجه داشته باشند برای افراد معرفی شده در نقش ارزیاب تدبیر نام کاربری و رمز صادر نمایند.

2- پس از صادر شدن نام کاربری و رمز سامانه همگام برای ارزیاب برنامه تدبیر ، معاونت محترم آموزش ابتدایی  با  رمز و نام کاربری خود در نقش معاونت آموزش ابتدایی وارد سامانه شده و پس از ورود به ایکن ارزشیابی در ایکن تعیین سطح دسترسی ، نسبت به تعاریف مدارس برای هر ارزیاب اقدام مینماید.

نکته : زمانی که معاون آموزش ابتدایی منطقه برای هر ارزیاب مدرسه ای را تعریف کند ارزیاب فقط به همان مدرسه  دسترسی دارد .

نکته : تعیین تعداد مدارس برای هر ارزیاب به تشخیص معاون منطقه می باشد.

نکته : با توجه به رصد مراحل ثبت خود ارزیابی مدارس در سامانه ، مشاهده شد که اکثر مدارس در مرحله ثبت موقت هستند .لذا تا زمانی که مدارس در این مرحله باشند  و تایید نهایی را نزنند اطلاعات توسط مناطق و ارزیابان قابل روئیت نیست .

3- پس از مشخص شدن ارزیابان و مدارس آنان ، ارزیابان با نام کاربری و رمز خود وارد شده و نسبت به بررسی خود ارزیابی و برنامه سالانه مدارس  و بازخورد لازم اقدام نمایند. توجه داشته باشند بین نمرات خودارزیابی ، وضع موجود و هدف گذاری انجام شده در فعالیت ها تناسب وجود داشته باشد.

تعریف و کار کرد چشم انداز در برنامه تدبیر👇👇👇👇چشم انداز به این پرسش پاسخ می دهد ما می خواهیم به کجا برسیم؟نمونه چشم انداز.تبدیل شدن به یک مدرسه متمایز و سرامد در سطح کشوربا کسب رتبه های برتر در مسابقات علمی فرهنگی اموزشی و ورزشی  .تربیت نیروهای کارامد.

✍️مراحل ورود به سامانه همگام:👇👇👇

آدرس سایت :www.hamgam.medu.ir

بالا سمت راست قسمت ورود ( ورود مدیر)
وارد کردن نام کاربری(کد ملی) و رمز ورود (رمزی که از فناوری اداره گرفته شده است انگلیسی و عدد)
انتخاب نقش خود در مدرسه و عنوان سازمان
داشبورد اصلی ،ارزشیابی (شکل ستاره )
تکمیل فرم
برنامه تدبیر (فلش آبی رو به بالا)
انتخاب فلش سیاه خمیده به سمت راست
تکمیل شناسنامه مدرسه ،فضا و تجهیزات
شناسنامه مدرسه ،مشخصات مدیر
شناسنامه مدرسه ،نیروی انسانی ،تعداد همکاران
ورود به فرم ارزشیابی
فلش سیاه خمیده به راست
انتخاب فرآیند
انتخاب ملاک
دادن امتیاز شاخص
گزینه ثبت موقت
سپس در بالا گزینه سبز رنگ انتخاب ثبت اطلاعات با موفقیت انجام شد را کلیک کرده و همینطور الی آخر
دوستان و همکاران عزیز لطفا بعد از اینکه در سامانه همگام ، واردتکمیل فرم شدید،با کلیک روی فلش رو به بالا ،برنامه سالانه خود را بار گذاری کنید و ذخیره را بزنید
،از قسمت browse وارد شده و برنامه سالانه را توی هر درایو که گذاشتید پیدا کرده و بار گذاری نمایید

نظرات (۱)

  • اکرم علیشاهی
  • با سلام

    بنده توسط فناوری اداره به عنوان کارشناس ارزیاب معرفی شدم ولی کارشناس آموزش ابتدایی نمی تونن من و به عنوان ارزیاب معرفی کنن.ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی