برنامه سالانه و تقویم اجرایی

طرحها و پروژه های آموزشی سالانه آموزشگاه ها و مدارس

برنامه سالانه و تقویم اجرایی

طرحها و پروژه های آموزشی سالانه آموزشگاه ها و مدارس

برنامه ریزی امری مهم و ضروری در هر سازمانی است که این برنامه ها در آموزش و پرورش بصورت جزیی و اجرایی و زمانبندی شده در قالب برنامه سالانه و تقویم اجرایی قابل ارائه است.

برنامه ریزی واحد آموزشی گرچه به امکانات انسانی و مادی مجموعه بستگی دارد اما اساس آن را نگرش مدیریتی تشکیل می دهد که این نگرش در دبستان حافظ همواره بر پایه اصل کرامت انسانی استوار است و سعی در اداره مدرسه به صورت مشورتی و احترام به عقاید تمامی کارکنان، دانش آموزان و اولیای آنها در راستای قوانین دین مبین اسلام و اهداف کلی آموزش و پرورش دارد.

  • ۰
  • ۰

🔴🎾نحوه گزارش گیری معاونین محترم اموزش ابتدایی استان و مناطق ازوضعیت تکمیل فرم مدارس مجری برنامه تدبیر🎾🔴


پس از ورود معاونین محترم آموزشی به سامانه همگام از داشبورد اصلی روی ماژول ارزشیابی کلیک کرده و از آیکن های نمایش داده شده گزینه گزارش مخاطبین را باز کرده وبه ترتیب زیر عمل نمایید.

💠آیکن گزارش مخاطبین :
با ورود به این ایکن 4 پنجره برای شما نمایش داده میشود که با تکمیل اطلاعات درخواستی می توانید مدارس و فرم خود ارزیابی آنها را مشاهده کنید یا این که فرم خود ارزیابی مدرسه را به صورت یک جا به مدرسه عودت دهید.

پنجره اول – سطوح اجرا: اجرای مرحله اولیه برنامه تدبیر

پنجره دوم – مخاطبین : همه

پنجره سوم –استان :...   

 پنجره چهارم –منطقه:...

پنجره پنجم – مقطع : ابتدایی

با زدن دکمه ی جستجو ، تمام مدارسی که در سامانه وارد شده و نسبت به تکمیل اطلاعات و فرم ها اقدام نموده اند برای شما قابل رویت خواهد شد .
در جلوی نام مدارس 4 شکل و علامت دیده می شود

🌕علامت_دفترچه : با کلیک بر روی آن فرم خود ارزیابی مدرسه مورد نظر برای شما قابل رویت خواهدبود

🌕علامت_آدمک : با کلیک بر روی آن اطلاعات شناسنامه مدرسه نمایش داده می شود.

🌕رنگ_سبز: رنگ سبز به معنی این می باشد که مدرسه مورد نظر اطلاعات را تایید نهایی کرده است

🌕رنگ_زرد: رنگ زرد به معنی این می باشد که مدرسه در مرحله ثبت موقت می باشد.وباید پیگیری شود تا در فرصت تعیین شده نسبت به تایید نهایی اقدام نمایند.

🌕علامت_دور_برگردان : با زدن بر روی این دکمه فرم خود ارزیابی مدرسه دوباره به مدرسه برمی گرددو مدیر می تواند مجددا ویرایش کند.

🌕آیکن_گزارش :
با ورود به این ایکن جدولی برای شما نشان داده میشود که در ردیف 1(گزارش مدارس شرکت کننده در طرح ) نشان داده شده است . با کلیک بر روی علامتی که به شکل مداد است و تکمیل پنجره ها ، اطلاعات مدارسی که وارد سامانه شده اند فقط در حد نام مدرسه و وضعیت برای شما نمایش داده می شود.

نکته: عملکرد آیکن گزارش مخاطبین و آیکن گزارش برای استان ها نیز بر اساس همین روش می باشد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی