برنامه سالانه و تقویم اجرایی

طرحها و پروژه های آموزشی سالانه آموزشگاه ها و مدارس

برنامه سالانه و تقویم اجرایی

طرحها و پروژه های آموزشی سالانه آموزشگاه ها و مدارس

برنامه ریزی امری مهم و ضروری در هر سازمانی است که این برنامه ها در آموزش و پرورش بصورت جزیی و اجرایی و زمانبندی شده در قالب برنامه سالانه و تقویم اجرایی قابل ارائه است.

برنامه ریزی واحد آموزشی گرچه به امکانات انسانی و مادی مجموعه بستگی دارد اما اساس آن را نگرش مدیریتی تشکیل می دهد که این نگرش در دبستان حافظ همواره بر پایه اصل کرامت انسانی استوار است و سعی در اداره مدرسه به صورت مشورتی و احترام به عقاید تمامی کارکنان، دانش آموزان و اولیای آنها در راستای قوانین دین مبین اسلام و اهداف کلی آموزش و پرورش دارد.

  • ۰
  • ۰


با احترام وآرزوی توفیق روزافزون ،  بدینوسیله به استحضارمی رساند ؛ با توجه به نزدیکی ایام پایانی سال تحصیلی و لزوم اجرایگام خود ارزیابی پایانی و  ارزیابی بیرونی برنامه تدبیر در مدارس مجری  ، دراین خصوص  نکات ذیل جهت رفع ابهامات در راستای اجرای مطلوب مراحل پایانی برنامه اعلام می گردد. ( شایسته است مدیران مجری برنامه تدبیر خودارزیابی پایانی را حداکثر تا 8 اردیبهشت ماه به کارشناس آموزش ابتدایی ارسال فرمایند)
لازم به ذکر است  امتیاز کسب شده در ارزیابی بیرونی می تواند با توافق مدیر مدرسه و کارشناسان منطقه به عنوان خود ارزیابی اولیه برای سال تحصیلی97-96 محاسبه گردد و نیازی به انجام خود ارزیابی اولیه مجدد نمی باشد.
مدیران محترم با توجه به ارزیابی بیرونی که به عنوان خود ارزیابی اولیه برای سال تحصیلی 97-96 می باشد نسبت به تنظیم برنامه سالانه اقدام خواهند کرد.
 نکات مهم خود ارزیابی پایانی (ویژه مدیران مدارس مجری ):
1-قبل از انجام خود ارزیابی پایانی ، مدیران مروری بر خود ارزیابی اولیه و برنامه سالانه  نمایند.
2- مستندات مربوط به فعالیت های انجام شده را بررسی و در صورت نیاز دسته بندی نمایند.
3- جلسه ای با حضورمسئولین فعالیت ها و برنامه ها به منظور بررسی نهایی اقدامات تشکیل گردد.
4- به محض اعلام فعال شدن برنامه تدبیر ، وارد سامانه شده و طبق مراحل انجام گرفته در خود ارزیابی اولیه ، نسبت به تکمیل خود ارزیابی پایانی با توجه به عملکرد و میزان دستیابی به اهداف پیش بینی شده در برنامه سالانه اقدام نمایند و پس از اطمینان از صحت نمرات نسبت به تایید نهایی اقدام شود.
تبصره : با توجه به انجام ارزیابی بیرونی توسط مناطق ، ضرورتی برای پیوست کردن مستندات در هنگام اجرای خود ارزیابی پایانی وجود ندارد.
5- تمهید مستندات مکفی به منظور دفاع منطقی از برنامه ها و آمادگی برای انجام خود ارزیابی بیرونی توسط نمایندگان اعزامی از مناطق و همکاری شایسته با آنان صورت پذیرد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی