برنامه سالانه و تقویم اجرایی

طرحها و پروژه های آموزشی سالانه آموزشگاه ها و مدارس

برنامه سالانه و تقویم اجرایی

طرحها و پروژه های آموزشی سالانه آموزشگاه ها و مدارس

برنامه ریزی امری مهم و ضروری در هر سازمانی است که این برنامه ها در آموزش و پرورش بصورت جزیی و اجرایی و زمانبندی شده در قالب برنامه سالانه و تقویم اجرایی قابل ارائه است.

برنامه ریزی واحد آموزشی گرچه به امکانات انسانی و مادی مجموعه بستگی دارد اما اساس آن را نگرش مدیریتی تشکیل می دهد که این نگرش در دبستان حافظ همواره بر پایه اصل کرامت انسانی استوار است و سعی در اداره مدرسه به صورت مشورتی و احترام به عقاید تمامی کارکنان، دانش آموزان و اولیای آنها در راستای قوانین دین مبین اسلام و اهداف کلی آموزش و پرورش دارد.

  • ۰
  • ۰



1⃣ پس از ورود به سامانه همگام بر روی ماژول سرویس های سناد کلیک نمایید.

2⃣ بر روی بروز رسانی از سناد کلیک نمایید.

3⃣ رمز بروز رسانی را از صفحه اصلی سامانه سناد مدرسه خود را یادداشت و سپس آن را در همگام وارد نمایید.

4⃣ پس از ارسال رمز صحیح بروز رسانی وضعیت مدرسه بصورت در صف بروز رسانی نمایش داده میشود و پس از انتقال کلیه دانش آموزان به همگام پیام موفقیت آمیز بودن بروز رسانی مشاهده می گردد.

5⃣ مدیر از طریق ماژول مدیریت کاربران و سپس ماژول دریافت لیست کاربران و با انتخاب نوع کاربری دانش آموزان و انتخاب کلاس میتواند برای کلاس مورد نظر رمز گروهی دریافت و جهت استفاده آنان در ورود به پنل دانش آموزی و ثبت نام در المپیاد در اختیار دانش آموزان قرار دهد.

مزایای تشکیل بانک اطلاعاتی :
1_اطلاع از توان و مهارتهای اولیا
2_اطلاع از توان فنی
3_بهره مندی از تخصص اولیا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی